söndag 27 januari 2013

To galej or not galej (ett inlägg jag trodde jag publicerade i fredags...)

Jag är en hemmaråtta har jag fått inse. Jag kan gillar en partykväll och stå i en bar med trevligt folk, alltså mina vänner, ibland, men jag ser alltid fram emot att åka hem. Nu när jag är singel så har kära N varit härlig och drar med mig på utekväll. Första bangade jag och idag skulle jag bara gå med på AW. Jag skyllde på att det varit en hektisk vecka och att jag var trött, men egentligen så var det för jag visste de bokat bord på Miss Voon, ett ställe jag vet är rätt dyrt. Och det är inte värt det för mig. Så döm av min förvåning när jag mötte upp tjejerna och vi hade sådär himla trevligt och det var nya människor där och allt kändes bara härligt, när jag följde med till Miss Voon. Otroligt gott var det men shit vad dyrt ändå... Glömde nämna mellanhaket, nytt ställe som heter Nosh & Chow. Riktigt coolt ställe, inte minst toaletterna. Om ni har vägarna förbi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar